Formulario de atención a mutualistas
A súa consulta podar referirse a temas xerais ou específicos de MUFACE. Vexa como facelo segundo ou tipo de consulta:
- Información xeral. Active esta opción, escolla ou motivo e submotivo do caso, describa ou asunto e a súa pregunta será resolta pola Oficina de Información a Mutualistas (OIM).
- Procedementos en curso. Tense un expediente xa iniciado ou necesita unha orientación específica dá súa oficina, active esta opción, escolla ou motivo e ou submotivo, describa ou asunto sobre ou que desexa información e a súa consulta será resolta polo seu Servizo Provincial.
A TER EN CONTA:
- Se vostede non é mutualista, ou se aprobou un proceso selectivo para a AGE e quere facer unha consulta a Muface, fágao a través deste formulario como consulta xeral (OIM). Tamén pode facelo a través dá App.
- Lembre que lla súa consulta refírese á asistencia sanitaria dá súa entidade debe optar sempre por consultar ao seu Servizo Provincial.
- Non caso de realizar unha consulta desde un correo electrónico distinto ao do titular mutualista, ou xustificante de recepción dá mesma enviarase tamén ou segundo correo mencionado.
- Antes de enviar ou formulario, comprobe que introduciu correctamente ou seu endereito de correo electrónico, xa que será ou medio empregado para responder á súa consulta.
- Este formulario é exclusivamente para consultas. Para solicitar talonarios consulta aquí as diferentes formas de facelo . Só en Canarias, Ceuta e Melilla podes solicitar talonario a través deste formulario. En canto á solicitude de cita previa, ver vos medios para formulala.
Tamén pode realizar a súa consulta a través de:
Aplicación móbil MUFACE para Android e IOS, respectivamente de Google Google Play e App Store
Teléfono, a través do servizo 060 para acceder á oficina de información mutua, marcando ou 060.