accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira

Formulario de atención a mutualistas

A súa consulta podar referirse a temas xerais ou específicos de MUFACE. Vexa como facelo segundo ou tipo de consulta:

  • Información xeral. Active esta opción, escolla ou motivo e submotivo do caso, describa ou asunto e a súa pregunta será resolta pola Oficina de Información a Mutualistas (OIM).
  • Procedementos en curso. Tense un expediente xa iniciado ou necesita unha orientación específica dá súa oficina, active esta opción, escolla ou motivo e ou submotivo, describa ou asunto sobre ou que desexa información e a súa consulta será resolta polo seu Servizo Provincial.

A TER EN CONTA:

  • Se vostede non é mutualista, ou se aprobou un proceso selectivo para a AGE e quere facer unha consulta a Muface, fágao a través deste formulario como consulta xeral (OIM). Tamén pode facelo a través dá App.
  • Lembre que lla súa consulta refírese á asistencia sanitaria dá súa entidade debe optar sempre por consultar ao seu Servizo Provincial.
  • Non caso de realizar unha consulta desde un correo electrónico distinto ao do titular mutualista, ou xustificante de recepción dá mesma enviarase tamén ou segundo correo mencionado.
  • Antes de enviar ou formulario, comprobe que introduciu correctamente ou seu endereito de correo electrónico, xa que será ou medio empregado para responder á súa consulta.
  • Este formulario é exclusivamente para consultas. Para solicitar talonarios consulta aquí as diferentes formas de facelo . Só en Canarias, Ceuta e Melilla podes solicitar talonario a través deste formulario. En canto á solicitude de cita previa, ver vos medios para formulala.

Formulario

Campo1

Campos obrigatorios

Tamén pode realizar a súa consulta a través de:

  Aplicación móbil MUFACE para Android e IOS, respectivamente de Google Google Play(Abre en nova xanela) e App Store(Abre en nova xanela)

Teléfono, a través do servizo 060(Abre en nova xanela) para acceder á oficina de información mutua, marcando ou 060.