accesskey_mod_conten
Agrane separa capçalera de cos

Telèfon d'informació i MUFACE 75

 

  • Qualsevol consulta relativa a MUFACE pot ser realitzada  telefònicament cridant al 060, en el qual s'integra l'Oficina d'Informació al Mutualista (OIM). Es facilita informació general a través de locucuones automàtiques no interactives,  i si es desitja contactar amb l'OIM ha de sol·licitar-se operador. 
  • Conforme a l'establit en la Resolució de 27 de juliol de 2023, de la Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i Infraestructures Digitals  (BOE del 07/08/2023), per la qual es modifica la Resolució de 30 de novembre de 2011, a partir del 8 de novembre de 2023, el cost de la telefonada al telèfon 060 serà fix, tarifant-se com una telefonada de 60 segons, independentment de la seua durada.
  • Per a veure horaris i altres dades sobre este servici, així com el seu cost, entre ací.

ALTRES SERVICIS DISPONIBLES A través DEL TELÈFON 060:

  • SERVICI AUTOMATITZAT DE TALONARIS. Cride al 060 en qualsevol moment ( 365 x24) i sol·licite el seu talonari, Solament necessita el seu DNI i codi postal. Ho rebrà per correu postal.Quan cride, diga "Talonari MUFACE".
  • PETICIÓ DE CITA PRÈVIA. Ha de sol·licitar cita prèvia a través del telèfon 060 en moltes oficines de MUFACE, entre ací per a veure quins són.Quan cride, diga "Cita Prèvia MUFACE".
  • Un Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU) específic per a tramitació electrònica. Si té dubtes sobre accés als processos electrònics,o la seua manera d'ús, cride al 060 i diga: "problema tramitació electrònica MUFACE". Allí poden ajudar-li.

     

ALTRES SERVICIS D'INFORMACIÓ DE LA MUTUALITAT.:

 

  • També pot realitzar la seua consulta en qualsevol moment a través del Formulari web d'atenció a mutualistes, sense previ registre, per dos vies:

*App MUFACE (per a Android i IOS, respectivament en Google Play i  App Store), Este servici no precisa registre, n'hi ha prou amb descarregar l'App. Si desitja registrar-se per a altres servicis, entre ací: APP Mòbil

*El formulari web