accesskey_mod_conten
Agrane separa capçalera de cos

Cl@ve

OBTENCIÓ DE LA IDENTIFICACIÓ CL@VE (PIN o Permanent) PER A REALITZAR GESTIONS ELECTRÒNIQUES EN MUFACE

Què és cl@ve?

La identificació Cl@ve servix per a realitzar tot tipus de sol·licituds i tràmits en la seu electrònica de MUFACE, ja siga en la seua modalitat Cl@ve Permanent o en la de Cl@ve PIN, i té l'avantatge de no exigir cap suport físic o descàrrega de certificat en el nostre dispositiu. És útil per a molts altres servicis de les administracions públiques.

Quina identificació he d'utilitzar per a usar servicis electrònics de MUFACE?

Per als servicis de la seu electrònica són vàlids indistintament Cl@ve Permanent, Cl@ve PIN, certificat digital o  DNI electrònic.

Cl@ve PIN és la que hauràs d'utilitzar en tot cas, no obstant açò,  si vols formular sol·licituds de prestacions dentarias  o oculars a través de l'APP.

Què he de fer per a registrar-me en cl@ve?

Amb un sol registre pots usar tant Cl@ve PIN com Cl@ve Permanent, encara que esta última requerix alguns passos addicionals per a la seua activació, que pots veure https://clave.gob.es/clave_home/clave-permanente/preguntas_frecuentes.html .

Existixen dos tipus de registre, segons vullgues nivell bàsic o nivell avançat de registre. Recomanem el nivell avançat  perquè permet molts més tràmits amb les diferents administracions, encara que en MUFACE és suficient amb el bàsic.

Tipus de registre i canals per a realitzar-ho:

  • Registre Bàsic (no precisa desplaçament de l'o la mutualista):

 

  • Registre Avançat

 

Tens tota la informació en la pàgina de Cl@ve, Si et sorgix alguna dificultat en el registre o posteriorment, tens dos canals específics per a consulta: