accesskey_mod_conten
Bar separa corpo dá cabeceira

Dispensación con receita en oficina de farmacia e visados

Tipo de prestación

Farmaceútica

De que se trata?

Comprende a dispensación en oficinas de farmacia daqueles medicamentos, produtos sanitarios, fórmulas maxistrais e dietéticos que se financien polo Sistema Nacional de Saúde (SNS) e que fosen prescritos por facultativos dá Entidade nos talonarios de receitas de Muface previamente solicitados e asignados ao mutualista.

VISADO DÁS RECEITAS  E OUTRAS VALIDACIÓNS

Para poder dispensar determinados medicamentos e produtos, a normativa farmacéutica esixe ou visado dás correspondentes receitas, acto que se realiza non Servizo Provincial cando non gózase de receita electrónica, e para cuxa autorización precísase achegar un informe cumprimentado polo médico especialista non formulario correspondente. Este informe ten validez polo período indicado non mesmo, debendo actualizarse como mínimo cada ano para renovar a autorización do visado.

Algúns medicamentos non precisan de visado senón de validación especial do Servizo Provincial de MUFACE, naqueles territorios onde non existe receita electrónica. Infórmache sobre ou caso do Clonazepam (LIGAZÓN) e sobre vos medicamentos para deixar de fumar (Ligazón ao programa antitabaco)

CANLES PARA A OBTENCIÓN DE VISADO

Para facilitar as súas xestións aos mutualistas que se deben selar as súas receitas, existen as seguintes canles de obtención, por orde de preferencia:

  • 1) Ou mutualista envía a documentación por correo postal ao seu servizo provincial ( ver contacto nas  nosas Oficina s) e recíbea pola mesma vía.En todo caso, débese enviar un escrito cos datos básicos e de contacto do *mutualista. Tratar dun primeiro visado, debe incluír ademais  a receita E ou informe médico. Se non é primeiro visado, basta coa receita e ou escrito cos datos básicos do mutualista e datos de contacto.
  • 2) Solicitude de cita previa non Servizo Provincial e xestión presencial. ( Aquí poden verse as diferentes canles de solicitude de cita previa, que é obrigatoria en todas as oficinas).

Vos servizos provinciais irán informando aos mutualistas sobre novas medidas para facilitar vos trámites de visado, siga as súas indicacións. 

Por último, cabe lembrar que, sen necesidade de identificación electrónica, podar realizar consultas en todo momento a través do Formulario web dá Oficina de Información ao *Mutualista nesta ligazón , ao que se pode acceder tamén desde a *APP para dispositivos móbiles de MUFACE, na que pode rexistrarse entrando *AQUÏ.

Contía

A prestación comporta a participación do usuario non pago do produto dispensado pola oficina de farmacia, de acordo co seguinte réxime de achegas:

A achega normal a satisfacer será do 30% do prezo de venda ao público do produto dispensado.
En produtos de achega reducida a participación será do 10% cun máximo de 4,24 euros por envase.
Non caso de produtos dietéticos e tiras reactivas de glucemia, a dispensación está exenta de achega.

Beneficiario

Vos mutualistas en alta ou situación asimilada e vos seus beneficiarios, indistintamente de estar adscritos a unha entidade médica pública ou privada.

Condicións de uso do talonario en papel e responsabilidade dous mutualistas

Ou talonario de receitas é un documento oficial, persoal e intransferible, e está destinado ao uso do titular e dous seus beneficiarios. Non caso dvos mutualistas de opción pública, ou bono en papel só poderá utilizarse para a prescrición de vacinas ou fórmulas maxistrais ou cando viaxa fóra dá propia comunidade autónoma, sempre non ámbito dous servizos públicos de saúde, e en ningún suposto poderán realizarse prescricións mediante ou dito documento oficial por facultativos que non pertenzan. aos citados servizos públicos de saúde, nin con motivo de ningún acto médico que estea fóra do dito ámbito. Non caso de mutualistas que elixiran unha entidade concertada para a asistencia sanitaria nacional, vos facultativos deberán pertencer ao persoal sanitario dá entidade elixida e ou acto de prescrición deberá realizarse non marco dá prestación dá asistencia sanitaria dá Mutualidade. Finalmente, ou colectivo mutualista adscrito ao Convenio de Asistencia Sanitaria non Estranxeiro (propietarios e beneficiarios) non pode utilizar ou talonario de receitas en papel.

Como mutualista, vostede é ou depositario do/s seu/s libro/s de receita/s, sendo responsable dá súa custodia e uso correcto, polo que un uso indebido en calquera dous supostos mencionados ou noutro análogo dará lugar a reclamación de reintegro. disposición indebida, ou, se é ou caso, ás sancións que procedan por infracción regulamentaria.

Prazo de presentación

Con carácter xeral, as receitas terán un prazo de validez de 10 días naturais, contados a partir dá data dá prescrición  ou non seu caso dá data de visado, salvo non suposto dás receitas de extractos hiposensibilizantes preparados individualmente nas que polos seus especiais características, este prazo amplíase a 90 días.

Documentación e vias de solicitar talonarios

Vos talonarios podar ser solicitados, EN CALQUERA MOMENTO:

CANLES PREFERENTES 24 X365

1) Chamando ao teléfono 060 ( novo servizo automatizado ),

2) A través dá *APP ( sen necesidade de identificación electrónica, só rexistrándose na web)

3) A través do proceso electrónico que aparece enlazado máis abaixo, con Cl@ve, certificado dixital ou DNI electrónico.

CANLES NON PREFERENTES

4) Enviando a solicitude por correo postal,

AVISO: Ou correo electrónico como vía para a solicitude de talonarios só podar utilizarse en Canarias, Ceuta e Melilla..

IMPRESOS

 

Normativa