Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
Vostede está en: Inicio > Comunicación electrónica de partes de Incapacidade Temporal (CEPIT)

Comunicación electrónica de partes de Incapacidade Temporal (CEPIT)

Versión para impresiónPDF version

* Este Servizo non está dirixido aos mutualistas*

 

Control dá Incapacidade Temporal

 Rexistro na aplicación CEPIT


 Normativa legal básica de CEPIT

  • Lei 2/2008 de Orzamentos Xerais do Estado para 2009 (extracto dá Lei onde figuran modificacións relativas á Incapacidade Temporal).
  • Resolución de 30 de setembro de 2009, dá Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado, pola que se establece a edición electrónica dous impresos de partes de baixa, de maternidade e informe médico por incapacidade temporal.
  • Real Decreto 2/2010 de 8 de xaneiro, polo que se modifica ou Regulamento Xeral do Mutualismo Administrativo, aprobado por Real Decreto 375/2003, de 28 de marzo, en materia de incapacidade temporal e de rocha durante ou embarazo e durante a lactación natural.
  • Resolución de 3 de febreiro de 2010, dá Subsecretaría, pola que se publica ou Acordo de encomenda de xestión entre a Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado e ou Instituto Nacional dá Seguridade Social para 2010 para a realización de determinados recoñecementos médicos.
  • Orde PRE/1744/2010, de 30 de xuño, pola que se regula ou procedemento de recoñecemento, control e seguimento dás situacións de incapacidade temporal, rocha durante ou embarazo e rocha durante a lactación natural non Réxime Especial dá Seguridade Social dous Funcionarios Civís do Estado. 
  • Resolución de 28 de febreiro de 2011, dá Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado, pola que se publica a prórroga expresa do Acordo de encomenda de xestión co Instituto Nacional dá Seguridade Social para a realización de determinados recoñecementos médicos.
  • Resolución de 16 de febreiro de 2012, dá Secretaría Xeral Técnica-Secretariado do Goberno, pola que se publica a prórroga expresa do Acordo de encomenda de xestión entre a Mutualidade Xeral de Funcionarios do Estado e ou Instituto Nacional dá Seguridade Social para a realización de determinados recoñecementos médicos.
  • Resolución de 30 de xaneiro de 2013, de  a Subsecretaría do Ministerio dá Presidencia, pola que se publica a prórroga  expresa do Acordo de encomenda de xestión dá Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado e ou Instituto Nacional dá Seguridade Social para determinados recoñecementos médicos.
  • Resolución de 16 de xaneiro de 2014, dá Subsecretaría do Ministerio dá Presidencia, pola que se publica a prórroga expresa do Acordo de encomenda de xestión dá Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado e ou Instituto Nacional dá Seguridade Social para determinados recoñecementos médicos.
  • Resolución de 23 de xaneiro de 2015, dá Subsecretaría do Ministerio dá Presidencia, pola que se publica ou Acordo de encomenda de xestión entre a Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado e ou Instituto Nacional dá Seguridade Social para a realización de determinados recoñecementos médicos.
  • Resolución de 25 de xaneiro de 2017, dá Subsecretaría, pola que se publica ou Acordo de encomenda de xestión entre a Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado e ou Instituto Nacional dá Seguridade Social para a realización de determinados recoñecementos médicos.

  • Resolución de 9 de xaneiro de 2018, dá Subsecretaría, pola que se publica a Adenda que modifica ou Acordo de encomenda de xestión entre a Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado e ou Instituto Nacional dá Seguridade Social.

  • Resolución de 9 de xaneiro de 2018, dá Subsecretaría, pola que se publica a prórroga expresa do Acordo de encomenda de xestión entre a Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado e ou Instituto Nacional dá Seguridade Social, para a realización de determinados recoñecementos médicos.